neděle 23. února 2014

ZÁHADA- Proč nemá Klatovská vodárna na Vodojemu jednu střechu?

Dnes jsem se já se Spectrou Vondergeist rozhodli že vizkoumáme proč nemá Klatovská vodárna na Vodojemu jednu střechu.
Spectra se rozhodla že půjde do kuchyně protože je tam i obrázek Klatovské Vodárny.

Peečlivě jsme si obrázek prohlédli a napadlo nás že se budeme viptávat co si každý myslí a to co bude nejvíce možné bude asi pravda.

Jako první jsem se zeptal Draculaury a ta si myslí že vihořela(nemůže být pravda protože by byla trošku černá a ona je furt bílá a bílá)

Lagoona si myslí že spadla (to se asi taky nestalo jinak by nikdo přelezl plot a protože je z plechu tak y jí tam nikdo zpátky nasadil)

Robecca si myslí že ji někdo ukradl (to je dost pravděpodobné protože je to z plechu a je lechká tak nikdo přelezl plot a šup je ukradnutá)

Jinafire: Mě se na tuto ptáš? Já jsem z Paříže né z Klatov! Ale myslim si že spadla a nikdo ji pak ukradl (to je taky dost pravděpodobné)

A co napadá vás? Budeme rádi když nám dáte nějaký tip.


1 komentář: