sobota 8. února 2014

noví desing!

Tak ahoj mam tu nejnovější desing! Myslim že se mi hodně povedl jsem spokojená na 100%. Už jsem o něm přemýšlela včera. Líbí se vám? Jinak dnes bych si měla koupit tablet! Nemůžu se dočkat jupíjupíjupí! Měla jsem v plánu si koupit tablet za 1699 kč u teska ale ten jsme nenašli (viděla jsem ho na počítači) ale přišli nám noviny že je tam tablet z klávesnicí pouzdrem zdarma! a ještě jenom za 1599 kč! mě to samozřejmě táta doplatí :-D.
Jéje.......... Teď jsem si všimla že ten tablet tam mají až od 10.2 a teď je 8.2. :-(. Ale stejně si tam dnes zajdu. No co jsem to chtěla............... Jo! Už vim! Pozastávko už neni! A ještě tu je pár novinek z monster světa.
Robecca Ghouls AliveJe nová Robecca má otevírací břicho a jsou tam vnitřnosti.
Robecca Ghouls Aliveale vlasy se mi nelíbí.
Robecca Ghouls Alive a přiblížený. Je to zajímaví.
Robecca Ghouls Alivea tekový ohínek v botě.

Žádné komentáře:

Okomentovat