pátek 14. února 2014

deníček

Tak poslední dobou tu moc nejsem moc se omlouvam tak tu mam deník.
Dnes byl strašně divoký den. Ráno jsem na tabletu hrála hru jménem pau. Ale odpoledne.........Rychle jsem se najedla a jeli jsme do garáží kde čekal děda s autem a takovím převozným vozíkem. Zaparkovali jsme auto a přesedli si do dědovo. Tam to bylo strašní. Byla jsem tam namačkaná,bylo mi blbě protože se tam nedalo dýchat a taky tam byl zaseknutý pás tak jsem nebyla připoutaná. Jeli jsme na dědovo zahradu naložili nějaké věci pak jsem s tátou jela za slepicema nakrmili jsme slepice a viložili ty věci a pak jsme jeli zpátky do Klatov. Pak jsem šla domů a pak za sestřenicí na bruslení. No tak to je vše jinak nevíte co je z Ninkou? A sestřenice Twychelle mi poslala že jí napsala na email toto:
si zlá a viac užmi nepíš ani neodpisuj!!!
je to divný že? ale možná z poloviny vim co se stalo. Předevčírem mi Ninka řekla heslo na blog abych jí tam pak nahrála desing. A když přišla včera ze školi rozkřičela se na mně že jsem ji vimazala menu(což samozřejmně neni pravda) No tak pak si to myslela o Hance tak jí šla vimazat taky menu. Šla jsem ven a Hanka mi napsala že si všechno řekli a dál nevim....ČERSTVÉ ZPRÁVI! Hannah a Ninka se na tom dohodli a i Hannah si chce smazat blog !!!! No já musim tak zatim papá. Jinak zítra dopoledne tu nebudu.

1 komentář:

  1. Promiň že odpovídám tak pozdě :DDD ale mohla bys mi prosím s tím blogem pomoct ? Prosííím, jen mi pošli e-mail a já ti pošlu údaje...jen.,teda jestli ještě chceš...a myslelas tu pomoc jako, že bys byla spolu adminka? Jestli jo, no tak OK... :)

    OdpovědětVymazat